Karrier
IT Support (IT Helpdesk)

Informatikai fejlesztéssel és tanácsadással foglalkozó cégünk innovatív, vállalkozó szellemű munkatársat keres az alábbi, teljes munkaidős pozícióba:

IT support (IT helpdesk)



Főbb feladatok:

 

 

  • A cég saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerének megismerése, supportálása
  • A rendszerrel kapcsolatos telefonos és személyes terméktámogatási feladatok ellátása; az ügyfelek és leendő partnerek tájékoztatása
  • A vállalatirányítási rendszer felhasználói és üzemeltetői dokumentációinak folyamatos bővítése és felülvizsgálata; a rendszer új funkcióinak tesztelése
  • Az ügyfelektől érkező szoftverfejlesztési és hibajavítási igények feldolgozása, kivizsgálása

 




Elvárások:

 

  • OKJ végzettség
  • Windows ismeret
  • Alapvető kereskedelmi folyamatok ismerete
  • Jó kommunikációs készség az ügyféllel és a szakmai team-mel
  • Mobilitás és stressz tűrő jellem; gyors alkalmazkodási készség új szituációkban

 




Előnyt jelentenek:

 

  • Releváns területen szerzett felsőfokú végzettség és egyéb releváns képesítés
  • Releváns kiegészítő képzésen szerzett oklevél / bizonyítvány
  • Programozásban szerzett tapasztalat: Delphi, MySQL, PHP – Zend, Linux
  • Felső- vagy középfokú nyelvvizsga angol nyelvből
  • B kategóriás jogosítvány

 




Amit kínálunk:

 

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Értékesítési bónuszlehetőség
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatalos csapat
  • Rugalmas munkavégzés
  • Belvárosi iroda




Jelentkezés módja:

A jelentkezés kizárólag a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.  e-mail címre küldött elektronikus levél útján lehetséges. Kérjük, a levélhez csatolja fényképes szakmai önéletrajzát, motivációs levelét, és jelölje meg a pozícióhoz kapcsolódó nettó fizetési igényét! 

Telefonon és más módon történő jelentkezéseket nem áll módunkban fogadni.

 
Rendszergazda (IT Helpdesk / Rendszergazda)

Informatikai fejlesztéssel és tanácsadással foglalkozó cégünk innovatív, vállalkozó szellemű munkatársat keres az alábbi, teljes munkaidős pozícióba:

Rendszergazda (IT helpdesk - rendszergazda)



Főbb feladatok:

 

 

  • A cég saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerének kitelepítése: hardver- és szoftverkörnyezet biztosítása a szerver és kliens gépeken, a rendszer teljes körű konfigurációja, a felhasználók oktatása
  • A cég ügyfeleinél működő meglévő informatikai rendszer folyamatos felülvizsgálata, hibajavítása; a fejlesztési igények teljes körű menedzsmentje, illetve komplett, új rendszerek kiépítése (hardver- és szoftverkörnyezet tekintetében egyaránt)
  • Az ügyfélnél működő hálózati, adatbázis- és fájlrendszerek zavartalan működésének és biztonságának felügyelete; a kritikus adatok rendszeres biztonsági mentésének megszervezése
  • A rendszerrel kapcsolatos telefonos és személyes terméktámogatási feladatok ellátása; az ügyfelek és leendő partnerek tájékoztatása
  • A vállalatirányítási rendszer felhasználói és üzemeltetői dokumentációinak folyamatos bővítése és felülvizsgálata; a rendszer új funkcióinak tesztelése
  • Az ügyfelektől érkező szoftverfejlesztési és hibajavítási igények feldolgozása, kivizsgálása

 




Elvárások:

 

  • Releváns területen szerzett középfokú végzettség és szakmai tapasztalat
  • Hardver- és szoftverrendszerek átfogó ismerete
  • Hálózati eszközök, hálózati infrastruktúrák és technológiák ismerete
  • Windows XP, Windows 7 alapos ismerete
  • Linux disztribúciók ismerete
  • Vállalatirányítási rendszer üzemeltetésében szerzett tapasztalat
  • Alapvető kereskedelmi folyamatok ismerete
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban – az írásos tudásanyagok, dokumentációk, specifikációk, fejlesztői segédletek gyors és pontos megértése; esetenként rövidebb dokumentációk, funkciós listák, leírások szakszerű elkészítése angol nyelven
  • Jó kommunikációs készség az ügyféllel és a szakmai team-mel
  • Mobilitás és stressz tűrő jellem; gyors alkalmazkodási készség új szituációkban

 




Előnyt jelentenek:

 

  • Releváns területen szerzett felsőfokú végzettség és egyéb releváns képesítés
  • Releváns kiegészítő képzésen szerzett oklevél / bizonyítvány
  • Programozásban szerzett tapasztalat: Delphi, MySQL, PHP – Zend, Linux
  • Felső- vagy középfokú nyelvvizsga angol nyelvből
  • B kategóriás jogosítvány

 




Amit kínálunk:

 

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Értékesítési bónuszlehetőség
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatalos csapat
  • Rugalmas munkavégzés
  • Belvárosi iroda




Jelentkezés módja:

A jelentkezés kizárólag a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.  e-mail címre küldött elektronikus levél útján lehetséges. Kérjük, a levélhez csatolja fényképes szakmai önéletrajzát, motivációs levelét, és jelölje meg a pozícióhoz kapcsolódó nettó fizetési igényét! 

Telefonon és más módon történő jelentkezéseket nem áll módunkban fogadni.