Munkaidő: 09:00 - 17:00
Székhely: Debrecen
Elérhetőség: 06 20 399 7534
Top
Számlázó shoprenter unas woocommerce szinkron - ENSO | Enterprise Solutions Kft.
6527
page-template-default,page,page-id-6527,mkd-core-1.0,highrise child-child-ver-1.0.0,highrise-ver-1.1.1,,mkd-smooth-page-transitions,mkd-ajax,mkd-grid-1300,mkd-blog-installed,mkd-header-standard,mkd-sticky-header-on-scroll-up,mkd-default-mobile-header,mkd-sticky-up-mobile-header,mkd-dropdown-default,mkd-dark-header,mkd-full-width-wide-menu,mkd-header-standard-in-grid-shadow-disable,mkd-search-dropdown,mkd-side-menu-slide-from-right,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive

Számlázó shoprenter unas woocommerce szinkron

ENSO Ügyvitel - számlázó a meglévő saját vagy bérelt webshopodhoz
  • Modern Windows alapú kis- és nagykereskedelmi, bolti értékesítő rendszer
  • Woo Commerce / UNASSHOP / Shoprenter kapcsolattal
  • pénztárgép összekapcsolással,
  • blokknyomtatással,
  • készletkezeléssel,
  • ügyes, személyre szabott biztonsági megoldásokkal..

» Okos és felhasználóbarát

Logikusan kialakított kezelőfelülete és teljes körű testre szabhatósága révén használata rendkívül egyszerű és gyors.

A legfontosabb funkciókat egy gombnyomásra elérheti miközben a rendszer beállításához és használatához semmilyen szakmai ismeret nem szükséges.

» Kedvező árú profi

Az ENSO Ügyvitel számtalan hasznos funkciót egyesít magában, miközben folyamatos fejlesztési munkánk eredményeként rendszere napi szinten frissül.

Az ENSO egyesíti magában a piacon kapható ipari megoldások és az olcsóbb dobozos rendszerek minden előnyét.

» Teljes körűen támogatott

Rendszerünk automatikusan kezeli a csatlakoztatott pénztárgépeket, a címkenyomtatókat, a vonalkód olvasókat és egyéb perifériákat. Szinkronizálható és együttműködik más gyártóktól származó szoftverekkel és adatbázisokkal.

A szükséges működési környezet kiépítését, a vállalat-specifikus paraméterek beállítását, a felhasználók és kezelők oktatását valamint az egy éves terméktámogatást cégünk díjmentesen vállalja.

Milyen szinkronizáció jön létre webáruháza és a számlázórendszere között?
  • rendelések, új vásárlói regisztrációk automatikus letöltése, hogy egy kattintással számlát tudjunk készíteni
  • bolti értékesítés / bevételezés közben a készlet másodperc alapú szinkronizálása
  • árucikkek le- és feltöltése, beállítható módon szinkronban tartása
Kiknek ajánljuk?
  • Komoly képességű számlázó és készletnyilvántartó programot keresőknek
  • Azoknak, akik minimális átállási, betanulási időt szeretnének egy új ügyviteli rendszer bevezetésénél
  • Pénztárgéppel rendelkezők számára, ahol szükséges a program használata is
  • Amennyiben igény van a rendszer webáruházzal történő együttműködésre egy teljesen integrált rendszerben
  • Akiknek egyedi igényeik vannak és szeretnének testre szabott fejlesztéseket a rendszerükbe
  • Ahol a több telephelyes programhasználatot úgy szeretnék megoldani, mintha minden felhasználó egy helyen lenne
  • Azoknak a vezetőknek, akik szeretnének távolról is teljes mértékben rálátni cégük mindennapjaira
  • Azoknak, akik szeretnék, hogy egy fiatalos, rugalmas fejlesztő csapat segítse a cég működését
Mennyibe kerül?
  • Egyszerűsített árképzésünk csak a gépenkénti felhasználást különbözteti meg, ezáltal az összes jövőben kifejlesztett modult, funkciót automatikusan használatba veheti.
  • A terméktámogatási rendszerünk kiemelkedően alacsony fenntartási költség mellett rendkívül gyakori programfejlesztéseket nyújt ügyfeleink számára.