GINOP-3.2.2 pályázat
Kik indulhatnak a GINOP-3.2.2 pályázaton?
- A pályázaton a KKV szektor (kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaság vagy egyéni vállalkozó) indulhat, akik kevésbé fejlett régióban (vagyis Budapest és Pest-megye kizárva) székhellyel, fiókteleppel vagy telephellyel rendelkeznek és ott legalább egy fő állandó foglalkoztatottat alkalmaznak vagy alkalmazni fognak legkésőbb a projekt befejezéséig, éves átlagos statisztikai állományi létszáma az utolsó lezárt teljes üzleti évben minimum 2 fő volt és nem agrártermelő vagy halászati szektorban működnek.Mire lehet pályázni GINOP-3.2.2 pályázaton?
- Alapvetően vállalatirányítási rendszerek (szakszóval ERP) szoftver és a hozzá tartozó hardver (számítógép, notebook, nyomtató, rádiótelefon) vásárlására.
- Vagyis: Vállalati folyamatmenedzsment, elektronikus kereskedelmi rendszerek és mobil technikák bevezetéséhez és működtetéséhez szükséges infokommunikációs eszközök beszerzésére.
Mi az a vállalatirányítási rendszer, amit a GINOP-3.2.2 támogat?
- A pontos megfogalmazás: vállalatirányítási (corporate governance) információs rendszer – a szakirodalomban egyre inkább ERP-ként emlegetett információs rendszer – a vállalat környezetére, belső működésére és a vállalat-környezet tranzakcióira vonatkozó információk koordinált és folyamatos beszerzését, feldolgozását, tárolását és szolgáltatását végző személyek, tevékenységek, valamint a funkciók ellátását lehetővé tevő hardver- és szoftvereszközök összessége.Kicsit leegyszerűsítve a meghatározást: egy vállalati szoftvercsomag, mely magában foglalja a weblap vagy webshop internetes megjelenést, raktárkezelést, számlázást, iktatást, gyártásvezérlést, projectirányítást, ügyfélkezelést, vezetői információk lekérdezését. Ezek a szoftverek mind összefüggő, egységes rendszert alkotnak. Ettől válik a sok szoftver összesége vállalatirányítási rendszerré.
Milyen részei vannak, és mire lehet pályázni?
A GINOP-3.2.2 pályázat következő részeit elégíti ki a DREAM4SYS ERP rendszerünk és így a következő funkcionális területekre tudunk megoldást adni Önnek:
- Vállalati CRM, értékesítés terület;
2. Gyártási terület;
4. Kontrolling és döntéstámogatás;
5. Beszerzési, logisztikai terület;
6. Táv- és csoportmunka támogatás;
7. Pénzügyi, számviteli terület;
8. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)
9. Internetes megjelenés (Vállalati portál);
10. Szolgáltatásmenedzsment;
11. Elektronikus iratkezelési rendszer;
12. Tudásmenedzsment specializált rendszer;
13. Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/ megoldásVagyis: az Ön cége kap egy új weblapot vagy internetes boltot. Kapcsolódik hozzá számlázás, raktárkezelés, iktatás, gyártásvezérlés és minden olyan más szoftver, mellyel, az ügyfelekkel tudja tartani a kapcsolatot vagy az eltárolt adatokból vezetői információkat akar kinyerni.
- A szoftverek működtetéséhez szükséges eszközöket is meg tudja venni, melyek lehetnek: szerverek, számítógépek, notebookok, nyomtatók, scannerek és rádiótelefonok.Mekkora összegű támogatást kaphatok?
- A támogatás két részből tevődik össze: vissza nem térítendő és visszatérítendő támogatás. A vissza nem térítendő támogatás maximális mértéke az összes elszámolható költség 40%-a, a visszatérítendő támogatás maximális mértéke az összes elszámolható költség 50%-a. A project megvalósításához Önnek összesen 10 % önerőre lesz szüksége. Ez a támogatás intenzitás csak abban az esetben érhető el, ha az Ön cége digitálisan felkészült vállalkozás minősítést kapott.
- Az elnyerhető támogatás három paramétertől fog függeni:
– mekkora volt az Ön cégének 2016 évi nettó árbevétele?
– mennyi alkalmazottja volt 2016 évben a cégének?
– mit szeretne bevezetni (hány modult) a pályázat során?
Ezeket majd a pályázatban lévő Excel táblázat számolja ki Önnek és mondja meg, hogy mekkora pályázatot adhat be. Az
elnyerhető támogatások mértéke a következő lesz (tervezet):
Az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege:
‚On premise’ célterület: minimum 1 millió Ft, maximum 16 millió Ft
‚Felhő’ célterület: minimum 1 millió Ft, maximum 8 millió Ft
Együttes (hibrid pályázat) esetén: 1 millió Ft, maximum 24 millió Ft
Az igényelhető visszatérítendő támogatás összege:
‚On premise’ célterület: minimum 1,25 millió Ft, maximum 25 millió Ft
‚Felhő’ célterület: 12,5 millió Ft (‚Felhő’ célterület)
Együttes (hibrid pályázat) esetén: összesen maximum 37,5 millió Ft lehet